Selasa, 22 November 2011

sensi

tau ae aku ni kada tapi bisa bedandan

kuliah ku beselawar gombrong

lalu ae disambat tomboy lah gara-gara dandanan ku kaya itu????

aku nih kada tapi bangga pang disambat tomboy asal tahu aja

kada jua lalu aku meaku-aku lakian dan sebagainya

aku suka rambut ku yang panjang wahini, sepunggung sudah....

sudah bertahun-tahun aku menahani kada handak betatak rambut supaya kelihatan lebih feminim

tapi jar kawan ku, rambut panjang tuh kada menentukan binian tu feminim atau kada

lalu pang dari mana? nyaman aku gawi supaya aku bisa jadi feminim

tingkah ku kah yang meulah ku sampai aku masih ja disambat tomboy?

atau ngaran ku kah yang kaya lakian? nyata ae, itu ngaran abah ku yang ku banggakan (  T  T)

aduh, asli sensi ih

nyarik2 sorang ku rasanya hari ini, menulis ni handak menangis ku

gara-gara lagi dapet ni kelo lah....

mauk! :'(

Tidak ada komentar:

Posting Komentar